Lite små irriterad...

....på makens familj/släkt. Vi har 11 dagar på Malta och "alla" vill träffas, självklart kvällstid. Jag vet ju att barnen inte har kul på såna träffar/tillställningar och att det sedan sker på kvällstid när de är trötta och normalt brukar sova ett par timmar tidigare hjälper ju knappast. Maken är snäll som vanligt och säger inte nej utan säger att han ska kolla med mig och så blir det jag som får ta beslutet och även dras med lite dåligt samvete när jag inte tycker det är bra. Vi åker ju till Malta för att ha semester och träffa farmor, farfar, faster och farbror med deras familjer, inte hela släkten!


Kommentarer
anne

Josses finns det mer slakt an vad du listade?! later mycket bara det!

Svar: Ja det är ju mostrar, fastrar, kusiner osv. Maltesiska familjer är ju inte så små.....
pupa.blogg.se

2012-07-29 @ 10:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0