Nostalgi

I ett försök att få ordning här hemma så vi kan känna oss helt nöjda när städningen alltid är avklarad har vi nu endast 4 kartonger kvar att packa upp. Idag packade vi upp foton och jag hittade sonens skolkort. Det första från pre-nursery när han var 2½. Kolla vilken goding! Vad liten och bebis aktig han såg ut! Som en liten hundvalp. Jag vill bara krama honom och önskar att jag kunde få tillbaka den lilla gossen, bara en dag iaf. Jag vet ju, och ser, att de växer båda två men det är inte förrän man ser ett gammalt kort som man inser hur stor skillnad det är från då till nu! Tänk om de kunde stanna och vara mina små godingar lite längre.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0