Juventus in Dubai

Juventus och Milan har varit i Dubai på träningsläger ett par dagar och maken har letat efter "sitt lag" Juventus. Han var runt på 4 olika anläggningar och ville kolla på träning men utan lycka. (Han hittade dock Milan men det var inte så noga för hans del) Sen jag flyttade till Dubai har jag hängt en del på expatwoman, ett forum för expats i mellanöstern med delforum för tex Dubai. Där får man tips och råd om allt möjligt så jag vände mig till kvinnorna där och lyckades få fram ett troligt hotell som Juve bor på så igår åkte maken dit och såg spelarna, men bara genom fönstret till receptionen då bara några kom ut (för sightseeing i Dubai) och de som kom ut stannade inte till på väg till bussen. Han var lite besviken men idag åkte vi dit tillsammans och efter lång väntan kom några spelare ut för att bli körda ca 100 meter till tränings arenan och till makens stora glädje stannade de till hos fansen idag. Efter den första spelaren berättade maken att han var så till sig att han var skakig i knäna! Jag knäppte kort på maken med alla spelare som kom förbi men det som gjorde makens dag, vecka och år var att få en bild med Alessandro Del Piero, hans favorit sen han såg honom spela med ungdomslaget för en så där 17 år sedan. Jag är så glad för hans skull!




Bästa maken förtjänade verkligen detta!





Kommentarer
maria

VILKEN LYCKA sååå kul för robert =))

2012-01-04 @ 21:40:47
Anne

Sa himla gulligt! Sant har kan inte jag fatta, onskar att jag sjalv kunde bli helt till mig for nagot sant har. Har forsokt ta till mig makens fotbolls intresse, men aldrig lyckats...

2012-01-09 @ 18:36:23
URL: http://www.cloudberryimages.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0