Sandstorm...uppdaterad med bilder

...igen! Imorse när vi gick ut till bilen för att köra till skolan upptäckte jag hur mycket sand som samlats vid dörren och trappan och insåg att vi har ännu en sandstorm över oss. I bilen på väg till skolan var det nästan så jag inte kunde se något alls ibland, rätt läskigt men oxå snyggt när sanden nästan dansar fram över vägen. Båda barnen tillbaka i skolan efter helgen alltså, jag ska försöka ta mig till IKEA och bekräfta gardintyget och förhoppningsvis skaffa ett skoskåp så vi slipper ha våra skor i banankartonger :D













Syns lite dåligt men på skylten står det "Sandstorm, drive carefully"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0