Ögoninflammation

Verkar höra till att man inte ska vara 100 på jul. Barnens ögoninflammation som började hos sonen och gick vidare till dottern har nu kommit till mig. Det började med det vänstra igår, känns som man har grus i ögat, rinner och kladdar så man ser dåligt. Imorse när jag vaknade var båda ögonen helt ihopklistrade så sonen fick leda in mig till badrummet för att försöka få upp så jag kunde se något. Vänstra ögat lugnade sedan ner sig, inte helt bra men mkt bättre men istället är det högra som är som vänstra var igår. Det är riktigt jobbigt och självklart tycker jag otroligt synd om mig själv ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0