Krassligt....

Det är helt galet krassligt här nu. Den där ögoninflammationen börjar ev ge med sig men nu är det förkylning som gäller istället. Barnen sover äntligen lite längre på morgonen men istället är det jag som vaknar till och kan inte somna om pga att det rinner ur näsan och hostan kommer krypandes.
 
Igår lämnade jag mamma och barnen hemma och åkte på lite mellandagsrea men det var då ingen succe direkt. Knökfullt med folk och (i mina ögon) inte direkt några fynd att göra. Trevligare var det på ICA Maxi där jag hittade oxfilé till nyårsmiddagen och en massa spännande i den glutenfria frysdisken.


Kommentarer
Madeleine - mamma och gravid i USA

sv. Hejsan, roligt att du hittade in till mig. Min bästa kompis bor i Dubai och jobbar som flygvärdinna för Emirates, men vi ses tyvärr bara nån ggn om året (om vi båda är i Sverige samtidigt).

2012-12-28 @ 17:27:14
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0