:S

Sonen kände sig inte kry nu på kvällen. Han hade spelat lite på Bolibompa medan jag fixade kvällsmaten och när han kom och skulle äta gnällde han, inget var gott, han ville bara ligga ner och frös sedan. Ingen feber men han fick ändå alvedon då jag såg på honom att han inte mådde bra. Nu sitter jag här och funderar på de där fästingarna jag tog bort igår och oroar mig lite men det står "inkubationstid 4-6 dagar" så det är ju för tidigt att ha något med det att göra så jag har bestämt mig att vänta tills imorgon innan jag ringer sjukvårdsupplysningen och ser hur han känner sig när han vaknar.


Kommentarer
Åsa

Hoppas han kryar på sig snart. Vi tänker på er och önskar vi kunde ses mne denna förkylning håller tyvärr i sig... Kram

2011-09-04 @ 06:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0