Redback spider

En vän påminde mig om problemet med "redback spiders" (en giftig spindel som finns i Dubai) och jag insåg att jag inte hade läst på ordentligt eftersom jag inte ens visste hur de ser ut och precis när vi pratat om det och jag kommer ner till toaletten nere hittar jag en spindel på golvet. Sprang upp och googlade för att hitta bild och den var svart med rött på ryggen och när jag kollade "min" såg jag inget rött plus att den såg mer ljusbrun ut så jag är relativt säker på att det inte vara en sån men jag vågade inte stampa på den utan hämtade en kartonbit att ha emellan när jag dödade den. Guuud så fånigt :) Nu hoppas jag slippa se några spindlar alls på länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0