Dubbelsäng

Idag när vi pratade om Dubai och sonens oro berättade jag för honom att han kommer att känna sig hemma i Dubai, och vilket fint rum han kommer få när vi sätter upp de pirat dekorationerna han valt ut och hans fina säng från Malta. Sen la jag till att vi nog snart måste köpa en ny, större säng till honom för han växer nog snart ur den. Lite senare frågade han mig vart mormor ska sova när hon kommer till Dubai för att hälsa på? Jag svarade att vi nog ska köpa en likadan dag bädd/bäddsoffa som vi hade på Malta. Då svarade han att vi kan köpa en dubbelsäng till honom istället så kan mormor sova med honom. Ibland är han så omtänksam att jag får ont hjärtat....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0