Funderar...

...vad jag ska göra idag. Det var meningen att jag skulle åka med en kompis till Mirdif City Centre men hennes äldsta dotter mådde inte så bra så det blev inget av med det. Jag borde åka ändå eftersom jag skulle behöva fixa med mitt syntest för körkortet. Jag behöver börja köra! Det kostar på att åka taxi överallt. Maken skickade precis ett sms och han klarade sitt teoriprov för körkortet och väntar nu på tid för uppkörning så jag ska ringa taxi och dra iväg, kanske kan vi fixa mitt körkort redan idag!


Kommentarer
maria

måste rob läsa om sitt körkort

2011-10-09 @ 20:24:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0