Hjärtat sjunker...

...varje gång jag lämnar dottern på dagis. Hon ser så ledsen ut, idag grät hon, och ingen av fröknarna ger henne någon kram :( Visst kan jag se dem (genom fönstret) försöka involvera henne men eftersom hon inte blir gladare av det tror ju jag att det hon vill är att få en kram och lite mys. Som pedagog för 3 åringar borde man väl kunna ge en kram till ett ledset barn som behöver det? Samtidigt säger hon ju att hon har kul i skolan, pekar stolt ut sin skola varje gång vi åker förbi osv. Ljuger hon för mig? Ska man gå på magkänslan eller tro på hennes ord?


Kommentarer
maria

jag tror inte en 3åring kan ljuga liksom medvetet, har du sagt till fröknarna hur du känner

2011-11-02 @ 07:34:06
Pupa

Har inte pratat med fröknarna, det är ju inte bara puman som inte får någon beröring. Ska prata med henne lite mer idag och se varför hon är ledsen och se om vi kan hitta någon kompromiss

2011-11-02 @ 08:58:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0