Födelsedagskalas

I lördags var barnen på sitt första födelsedagskalas där de båda två var bjudna. Lekhörnan på flygplatsen hade hyrts in och barnen hade jätte kul men vi höll på att inte komma dit :O Det var kanon mycket traffik ÖVERALLT, jag fattar inte vart alla bilar kom ifrån! Det är en del födelsedagar på g (nästan hela min släkt är född i maj) samt att mormor kommer vara här när dottern fyller år och sonen är VÄLDIGT bekymrad över det faktum att han kommer fylla år i Dubai, och VEM kommer komma på hans födelsedag? Någon (mamman till födelsedagsbarnen nedan) har dock bokat in sig att hälsa på när det är Dubai Airshow (som går av stapeln bara några dagar efter hans födelsedag) så nu får jag hoppas de dyker upp. Kolla in tårtan och gissa om jag kommer hyra in henne som tårtmakare :D






Födelsedagsbarnet




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0