Kort update

Senaste tiden har varit extra jobbig. Efter mitt förra inlägg kom "goda" nyheter igen, eu förslaget skulle göras om. Jag har kännt att det bara är bluff och båg från politikernas sida hur de försöker visa goodwill och låssas att de försöker behålla så många piloter som möjligt. Jag har därför helt ställt in mig på att vi måste lämna och orkar inte dras med i fler berg och dalbanor. Maken däremot har kommit på att det varit för tidigt att söka jobb, nästan ångrat intervjuerna han fått osv. I torsdags fick han dock en extra flygning och hade finansminsitern med sig och efter ett kort samtal (kaptenen är skolkompis med ministern) så känner helt plötsligt maken som jag. Gud så skönt! Även om det känns jätte läskigt att tänka på att framtiden är så osäker (trots två intervjuer är man ju inte säker på jobberbjudanden) så är det skönt att vi är på samma page.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0