Intervju

Minns inte om jag skrev om det men för en månad sen sökte jag ett jobb här nere. Vi visste inte alls vad som skulle hända och maken snubblade över en annons i tidningen om jobb där man behövde svensktalande personal till support. Jag sökte jobbet och idag fick jag email om att de gärna vill intervjua mig :O Vad gör jag nu? Å ena sidan tror vi ju att vi ska flytta härifrån men å andra sidan vet vi ju inte om maken får jobb någon annanstans och då kanske det vore bra om jag hade ett jobb....Herregud vilken soppa det har blivit, jag kan inte gärna åka på intervjun och låssas som ingenting för jag är inte redo att börja jobba än heller. Dottern går ju bara i skolan 3 dagar i veckan och hur skulle vi kunna få det att gå ihop? Det här måste verkligen tänkas igenom.


Kommentarer
Tina

Vad kul med intervju! Det är klart du ska gå på den! Kör så det ryker bara! Om inte annat, se det som lite övning! Alltid bra att komma ut på intervju och hålla lågan igång så att säga! Fixar du! Kram!

2011-03-30 @ 08:46:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0