Break down, let go, move on

Idag är det "min" dag. Maken jobbar och barnen är hos svärföräldrarna. Idag ska jag passa på att bara vara ledsen, osocial och orolig. Har i flera dagar kännt att stressen tar ut sin rätt och jag känner mig som en urdålig mamma, jag orkar verkligen inte ta tag i något och humöret svänger utan dess like. Jag har ju mentalt accepterat att vi måste lämna malta men det känns oerhört stressande att inte veta vart vi ska ta vägen. Trots att maken har två intervjuer inom den närmaste månaden betyder det ju inte att han kommer bli erbjuden jobb på något utav ställena. Det är långa processer och i Dubai pågår det i 4 dagar! Jag kan inte göra annat än hoppas att någon ser maken för den utmärkta person och pilot han är och försöka att inte stressa upp maken mer än han säkerligen redan känner sig men frågan kvarstår ändå, vad gör vi om han inte blir erbjuden något av de här jobben? Han har ju skickat ansökningar på många andra ställen oxå utan att ens bli kallad på intervju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0