Sommarlov!

Idag gick barnen sin sista dag i skolan, sista dagen på San Andrea. Det var jätte vemodigt och jag grät både när jag lämnade och hämtade (olika personer kom fram och sa hej då). Hur mycket jag än ser fram emot flytten känns det så himla ledsam att lämna skolan och alla fröknar som betytt så mycket för barnen. För att inte tala om tryggheten, den mentala, när man som förälder känner igen personalen och föräldrarna. Barnen kunde nog inte riktigt greppa vad det här innebär, att aldrig mer komma tillbaka som elev iaf. Alla vill att vi ska hälsa på när vi kommer på besök men jag det lär ju bli när det är lov och då är väl bara några fröknar på plats. Vi får väl se...




















Med sin älskade Ms. T




Sonen med sin Ms. A

Maken är i Catania sedan igår och kommer hem i natt....med körsbär! De är jätte billiga där jämfört med här så jag såg till att skicka med några plastlådor så att vi kan få lite goda bär med oss till stranden imorgon. Ja, jag ska äntligen komma iväg och bada...tempen har gått upp till 23 grader så nu är det lagomt för mig. Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0