Fortfarande inga bilder

Inga goda nyheter från supporten, de menar att inget är fel men jag kan ju inte ladda upp bilder? Hallå liksom....börjar känna mig redigt irriterad.

Den här veckan har gått fort än så länge. I måndags var vi till tandläkaren för att få papper påskrivna för tandförsäkringen ska ingå i hälsoförsäkringen i Dubai och det tog mkt längre tid än väntat. Han gjorde en redig undersökning av oss allihopa med röntgen på mig och maken. Nu borde det inte vara några problem att få försäkringen att gälla.

Igår åkte maken till Catania, han gjorde någon flygning därifrån och stannade sedan över natten. Ledig förmiddag och idag kör han till Geneve och sen tillbaka till Malta via Catania. Ska bli skönt att få hem honom....Igår fick jag inte mycket uträttat men idag träffade jag och dottern en kompis och hennes son. Det var trevligt och rätt skönt ändå då det var molning och vi slapp den där stekande solen hela tiden.

Imorgon är det skola som gäller för båda barnen och jag och maken får väl försöka packa lite mer, det känns som det borde hända mer än vad det gör...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0