Ghadira...

Idag har vi varit till Ghadira och badat. Var där 8.30 och åkte hem kl 14, ändå tyckte inte barnen att det räckte. De ville stanna båda två. Tack vare vinden var det uthärdligt, men förrädiskt. Mamma är jätte röd och jag har blivit lite röd på höften. Inser att det är lätt att missa fläcken precis vid bikini kanten på höften när man smörjer benen men nu har jag lärt mig att jag måste vara extra noga just där. Jäkligt klantigt av mig, jag som inte "får" bränna mig alls :(

Både barnen och maken sover. Maken hämtas för jobb kl 5.20 imorgon, 5.30 på söndag och 5.20 igen på måndag. Tuffa mornar för honom, själv hoppas jag på sovmorgon imorgon :D Mamma och jag sitter med varsin dator och har stoppat i oss de sista körsbären (förutom 8st som jag sparat till barnen). Det blir tidig kväll för mig med då dottern väckte mig kl 5.45 imorse och sen en heldag i solen, jag känner mig helt utmattad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0