Busy busy

Tänk att det hela tiden är något....Igår blev vi klara med kontainern så när som på lite organisering för att fördela kartongerna i så jämn höjd i hela kontainern som möjligt. Det ska göras idag då vi inväntade några saker från några kompisar i dubai som de ville skicka med. Idag har det ändå gått i ett, vaccinationer på morgonen, sen till shipping företaget för lite pappersarbete och sen har vi gått igenom hela huset för att slänga ner lite småplock vi missat i den tidigare hanteringen och samtidigt torkat golven som inte blivit torkade på länge då det stått kartonger och grejer precis överallt. Just nu tar jag en paus medans tvättmaskinen tvättar golvtrasorna men jag ska torka i tvättstugan, trappen ner och halva köket innan jag är klar. Maken har installerat nya diskmaskinen och är nu iväg och skaffar några smågrejer vi behöver innan vi kan köra maskinen för första gången. Imorgon hoppas jag på lite lugnare dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0