Breakdown!

Igår hade jag mer än ett breakdown. Söndag kväll insåg vi att flyget från Malta till Munchen på torsdag är fullt. Tom överbokat :O Hur skulle vi lösa detta? Resa onsdag el fredag? Efter lite funderande bestämde vi oss att åka onsdag så att om vi inte kommer med har flera dagar på oss att försöka när maken är kvar på Malta. Om vi skulle vänta till Fredag och inte komma med åker ju han på eftermiddagen och isf skulle vi bli kvar här själva i väntan på nästa flyg med plats på.

Detta innebar ju naturligtvis att vi helt plötsligt hade mindre tid på oss att fixa det som skulle fixas. Jag kunde ju inte lämna alltför mycket åt maken att göra så igår flyttstädade jag hela vårt hus (förutom torkning av golven). Började kl 7 och slutade kl 16 (därav mina breakdowns). Helt slut i hela kroppen men vad gör man inte för att vi skulle kunna vara lediga idag och njuta av en sista dag tillsammans. Jag kan inte riktigt fatta att vi inte kommer träffa honom på 2 månader nu och än värre måste det ju kännas för honom, jag har ju iaf barnen!

Idag bär det av till Splash and Fun för en heldag tror jag och sen middag på något trevligt ställe (jag röstar på Hanks) och imorgon förhopningsvis till Sverige via Munchen. Nästa inlägg får vänta tills vi kommit fram, vill inte missa någon tid tillsammans med familjen.

Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0