Fortsatt sjukdom...

...innebär att vi får skippa open day i skolan. Jätte tråkigt då sonen verkligen ville visa upp sina saker :( Vi får väl titta på dem när vi hämtar eller lämnar någon dag men dottern är INTE frisk och då kan jag inte motivera att ta med henne där det finns andra barn. Jag gör som jag brukar, tänker mig in i hur jag skulle velat ha det om det varit tvärt om, dvs hade jag uppskattat att en annan mamma tog ett halvsjukt barn med sig och var i närheten av mina friska barn? Är svaret nej stannar jag hemma. Vet inte vad vi ska hitta på att fördriva tiden med men vi ska bada (vattnet i solfångarn kommer bli för varmt och automat tömma sig annars) och säkerligen spela spel på bolibompa sajten. Mellan 13.30 och 14.30 vår tid ska maken befinna sig på sitt hotellrum för att invänta tel samtal om han går vidare till sista delen i uttagningsprocessen så då lär jag hänga vid datorn och vänta med honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0