Extended day

Idag hade jag ordnat så att barnen skulle kunna stanna på extended day om mitt läkarbesök drog ut på tiden (tur var väl det, jag var 1½ timme sen att hämta dem). Extended day är en service skolan har där barnen kan stanna upp till 2 timmar längre varje dag och vi har aldrig utnyttjat det förut men barnen håller till i pre-nursery klassrummen. När de kom ut från klassrummet med en av fröknarna var det första dottern sa (mäkta stolt):

"Min A var i MITT klassrum idag"

Fröken berättade att hon hade blivit jätte glad när han kom ner.....uuuunderbara ungar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0