Dax att bli frisk kanske?

Dottern fortsätter vara sjuk, när jag la mig igår kväll hörde jag hur hon hostade och fick kväljningar och vågade inget riskera så vi "sov" på soffan. Inga problem att sova på soffan som så men dottern snurrade och for mest hela tiden, var varm och kall om vartannat så det blev inte mycket sömn. Vid ett tillfälle gick jag även ner i garaget för att få upp en barnvagn så hon kunde sova ensam men lite mer upprätt. Ha henne "lös" i soffan gick inte då hon direkt la sig ner och då började hosta. Fy tusan.....På morgonen hade hon dock ingen feber men den återkom på eftermiddagen men jag hoppas det vänt. Hur klarar sig ensamstående föräldrar egentligen? Jag är helt utmattad och huset ser ut som ett bombnedslag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0