Älskade små barn!

Dottern nattades i natt direkt i barnvagn, hon hostar fortfarande mkt och det kändes inte som det ens var någon ide att prova i sängen. När jag sagt godnatt och gått ut hör jag rätt länge sonen prata och prata där inne och jag smyger mig igenom korridoren för att tjyvlyssna. Hör honom prata om bokstäver och hur man skriver dem och när jag kikar in i sovrummet ser jag hur han dragit till sig barnvagnen och troligtvis har böcker där han visar sin syster vilka bokstäver det är och hur man skriver dem ("sleeping soldier", "straight soldier", "slide", "big belly" "bridge in the middle" etc. Vad varm man blir i hjärtat! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0