London och terror

Fy tusan vad jag får ont i magen av att läsa om terrorhot, speciellt när det gäller London. Jag åker ju dit den 20e november på en "vuxenresa" med mamma och en barndoms kompis. Har sett fram emot det här sen jag och mamma åkte förra året men alla dessa terrorhot ger mig verkligen ont i magen. Tänker på när de sprängde i tunnelbanan och på bussar för några år sedan. Avskyr att säga det men jag känner mig orolig över min egen säkerhet, orolig att jag inte ska få se barnen igen.....Avskyr hur de här människorna kan sätta skräck i en så att man nästan ska känna att man inte vill åka på sin efterlängtade semester!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0