Lilla puman

Idag var maken med och lämnade på skolan och för första gången grät dottern när vi gick. Jag skyller på att maken var där, hon är en liten farsgris! Såg ut som hon precis började gråta när jag hämtade henne oxå men det kunde ju ha sin förklaring i att alla andra blev hämtade och hon inte kunde se mig. Jag börjar nämligen med att hämta sonen eftersom det går fortast, sen går jag ner och hämtar henne. Idag tog det dock lite extra tid för maken var med även vid hämtningen och vi stannade och pratade lite med sonens nya fröken så maken fick träffa henne. Hoppas det vänder, hon har ju jätte kul mellan gråt attackerna. Min lilla stumpa.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0