Underbaraste, bästa, gulligaste, finaste, älskade 4 åring

För precis 4 år sedan låg jag på BB, helt utmattad men med min lilla gosse i famnen, idag har sonen alltså äntligen fyllt 4 år. Trots den tuffa första tiden med kolik och ständigt missnöjd gosse är han den bästa sonen man kunde önska. Han gör mig stolt varje dag och jag älskar honom mer än jag trodde man kunde älska någon.

Han sov som en stock imorse, jag och dottern sjöng 5 gånger för honom och jag fick skaka om honom ordentligt innan han vaknade :D Muffinsen dög och när jag hämtade en glad och nöjd pojke i skolan hade hans fröken gjort en födelsedagskrona till honom som han var sååå stolt över. Klasskamraterna hade sjungit för honom TVÅ gånger berättade han stolt.

Hoppas jag får finnas här många födelsedagar till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0