London

Igår nämde jag för barnen att jag skulle ut och resa och kanske kom det på tal imorse, jag tänkte inte på det men när jag lämnade sonen i skolan frågade han bekymrat när jag ska åka, var jag ska åka och hur länge. Han var inte nöjd att mamma skulle iväg men när jag sa att jag skulle vara borta i 4 dagar konstaterade han att det var lika många dagar som pappan var borta förra veckan och det hade ju gått bra. Jag lovade oxå att vi skulle prata i telefon. Mitt lilla hjärtegull, vad jag kommer sakna honom <3 (Innan någon blir upprörd, naturligtvis kommer jag sakna dottern och maken med men det här inlägget handlar ju om sonen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0