Så matt

Idag känner jag mig riktigt matt. Trött i hela kroppen och framför allt huvudet. Vet inte riktigt vad som fattas men något är det. Igår tränade jag inte, kanske kan det bero på det? Har sovit som en döing, märkte inte ens när sonen kom in och la sig brevid mig. Maken är standby i en halvtimme till och vi funderade på att gå ut och göra nåt ikväll. Svärföräldrarna har inga planer och kan vara barnvakt men efter att ha kollat bioschemat och ingen film kändes intressant (och min totala avsaknad av entusiasm) har jag nu ingen lust att göra annat än att sitta hemma och kanske se en film. Vi får se vad det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0