Dunk dunk dunk dunk dunk

Precis nu började dom gräva/borra igen, men jag måste säga att de ändå tänkte sig för, de borrade loss en massa igår kväll så att de har hållt på i 2 timmar med att rensa upp (dvs de har inte behövt väcka någon med det här oljudet).

Maken och sonen har åkt till skolan för utflykten till bondgård, hoppas de får riktigt trevligt. Meningen var att jag och dottern skulle gå på promenad till Naxxar för att leka lite men det hade regnat inatt och vädret ser inte speciellt lockande ut, grått och då blir jag automatiskt lite "grå" i sinnet, tappar ork och lust att göra något (plus att lekparken kommer ju vara blöt) men vi får se om vi iaf kan ta oss ut på en promenad sen. "Duvet day" hade en maltesisk kompis som status på fb, jag kan inte annat än hålla med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0