Trasig laptop

Min bärbara dator har varit trasig sen början på juni och makens kompis har tittat på den och kommit fram till att det är inget att göra åt, nåt med grafik kortet som sitter inbyggt i moderkortet som gör att det inte är värt pengarna det kostar att byta ut. Många timmar har nu spenderats på att hitta en ersättare, jag kan inte leva utan min bärbara dator. Har beslutat att satsa på en netbook, en mindre laptop på 10", storleken duger och den är så mkt lättare att bära med sig! Troligtvis har jag bestämt mig, men tänker på det över helgen så att jag vet att det blir rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0