Pissig tisdag

Igår hade jag en riktig pissdag, punka på bilen! Den gick lite konstigt, sladdade lite tyckte jag när jag körde men det fanns ingenstans att stanna så jag tänkte jag kollar när jag kommit till destination. Väl framme hittade jag alltså punka på ena bakdäcket. Försökte byta däcket men hittade ingenstans att "sätta" den där grejen som lyfter bilen (heter det domkraft?) så jag vågade inte chansa, har hört att man kan förstöra bilen om man inte sätter den på ett bra ställe. Fick istället ringa bärgare som kom och fixade det. Tyvärr hade jag åkt till "världens ände" i onödan för det jag var ute efter fanns inte :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0