Vet knappt vart jag ska börja...

Ett tag sen jag skrev nu, det har varit fullt upp och jag har varit förkyld, är fortfarande förresten. Har inte orkat mer än att ta hand om mig själv och familjen. Så typiskt att när jag väl kommit igång med motionen att man ska bli sjuk och inte orka med något alls.

Dygnet på sjukhuset var inte att leka med, fyyyy så tråkigt. Dottern verkar då inte ha fått några bestående men av skoskåpet och vi fick åka hem igen på måndagen. Läkaren som gjorde ronden tyckte dock att hennes ben skulle röntgas först så vi fick vänta och vänta och vänta först på röntgen, sen på resultat. Till slut åkte vi från sjukhuset innan vi fått klara besked eftersom dottern bara låg på golvet och skrek. Vi lovade komma tillbaka om det var några problem och de ringde någon timme senare och berättade att det var lugnt.

Sonen har haft utflykt med klassen, till ett mejeri och fått titta på  mjölk och yogurt produktion. Jag tyckte det lät riktigt trist men han hade haft kul sa han.

Idag har vi varit ut och fikat på McCafe, kört lite trehjuling och scooter och nu på eftermiddagen var vi till en handelsträdgård och skaffade lite blommor och frön. Sådde några frön (luktärter, lobelia och krasse) sen var det slut på sonens tålamod. Vi väntar väl någon dag och sen sår vi de svarta penseerna och timjan. Köpte några nejlikor och nåt mer till balkonglådorna, hoppas det blir bra, men de får stå några dagar först så kan vi ha det roliga kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0