Fullspäckad söndag

Maken var standby fram till lunch (kl 12) idag så vi började dagen här hemma, hade stora tvättdagen och grejade vidare i tvättstugan. Det tar sig sakta men säkert. Det är jobb kvar men vi får ju ta det lite åt gången, annars blir man ju knäpp. Sen for vi till Bugibba och gick in på en bokaffär och letade efter en samling barnböcker på maltesiska som vi sett på ett ställe men aldrig köpte och nu kan vi inte hitta dom igen. Vet inte ens vem som gett ut dom. Fikade lite i solen och sen bar det iväg till svärmor för sedvanlig söndagslunch. Efter det åkte vi hem, klädde om till mer "bekväma" kläder och tog oss till Madliena Valley för att njuta lite extra av solen och det underbara vädret. Jag la mig till rätta i gräset och kände mig som hemma medans maken och barnen lekte lite med en boll och sen gick på en liten upptäcksfärd. Jag lyckades till och med somna en stund, kanonskönt! Det kändes dock lite fuktigt i gräset trots allt så nu längtar jag efter min fina filt med plast som mamma köpt till mig :)

Här bjuds några bilder från utflyckten.



Fattar ni...t-shirt i februari!



Jag och puman sover räv :)



Så här såg min "utsikt" ut där jag låg i gröngräset



Vatten paus



Fånig, fånigare fånigast (från höger)


Kommentarer
Anne

Visst har det varit ljuvligt vader sista tiden! Harliga bilder!/ Anne

2010-03-05 @ 00:31:06
URL: http://cloudberryimages.con


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0