Trött, tröttare, jag

Nu är jag trött! Har hållt på och grejat heeela dagen men nu är fröknarnas julklappar nästan klara. Ischokladen står på kylning och ska i påsarna som sedan ska stängas med "present snöre". Hoppas verkligen det kommer bli uppskattat. Presenterna kommer att bestå av följande:

Glögg
Knäck (men jag har gjort den som kola eftersom de vägrade lossa från papperet)
Citronkola
Vitchoklad tryffel
Chokladtryffel
Ischoklad
Ett "rör" med Annas pepparkakor
Ett av barnen dekorerat pepparkakshjärta.

Har idag provat en ny hårfrisörska, kände mig verkligen nöjd när jag kom ut men ska vänta några dagar innan jag bestämmer mig helt, måste låta frisyen "sätta sig". Maken har ingen feber numer men han känner sig inget bättre i munnen :(

Ett avsnitt av Bones och sen kan man krypa i säng. Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0