Skrattade gott...

...när jag läste min kompis meddelande på fb chatten. Varje år säger hon att hon inte vet om hon ska ta med sig sina döttrar till sverige på sommarlovet. Varje år säger jag att det är klart du ska, ni kommer ha jätte kul. Efter funderande från hennes sida blev det flygbiljetter bokade även i sommar och i tisdags åkte dom. Detta skrev hon alltså till mig på chatten:

Hej!

nu är vi här!

så härligt!

trots att jag är PANG förkyld

men är verkligen glad att vi åkte!!!!

 

Ps. Det här inlägget skriver jag för att kunna hänvisa henne till det nästa gång hon tvekar över att boka biljetter :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0