Shopping och lekparken

Idag har vi varit ut och shoppat mat så vi ska klara oss över helgen. Vi passade även på att hämta ut de gratis energisparlampor som man får av staten. Efter lunch skulle maken sova, han ska till Moskva i natt och jobbar precis hela natten, så när dottern vilat färdigt tog jag, pappa och brorsan med barnen till lekpark. Jag blir ibland lite överraskad att se hur sonen växer och hur han lär sig fler och fler saker utan hjälp. Det går undan! Dottern fortsätter övningsgå, hon kan verkligen gå men är fortfarande lite för feg. Provade flera gånger att gå mellan mig och pappa. Till kvällsmat hämtade vi kyckling kebab, kanon gott som vanligt. Nu sover barnen, maken ska snart göra sig klar för jobbet och pappa och brorsan ser på film. Själv ska jag nog lägga mig tidigt idag, satte klockan imorse för att komma ut på promenad tidigt på morgonen. Det var faktiskt helt ok temperatur runt "top of the world" med liiite vind emellanåt. Imorgon blir det ingen promenad på förmiddagen iaf eftersom maken är borta, kan ju inte lämna barnen men jag ska försöka hinna med en promenad senare, eller kanske en vända på crosstrainern.


Kommentarer
Anne photographer Malta

Gratis glodlampor?! Jag missar ju allt!

2009-09-08 @ 15:47:05
URL: http://happysnappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0