Mp3 spelare

Igår kom jag på att jag måste skaffa en ny mp3 spelare. Batteriet i den gamla var dåligt (inbyggt, så går inte att byta) och hörlurarna var special som bara passade till den och jag hittade inga att byta ut dem med. Surfade runt länge och väl och letade det bästa. Ipod, ipod kopia eller nåt helt annat. Det jag ville ha var en med ett vanligt batteri, så jag kunde byta det när det blir dåligt, den skulle även ha en liten "skärm" så man kan se vad man lyssnar på för låt osv. De flesta på ebay var såna där tunna där man inte kan byta batteriet men idag  hittade jag på netonnet den för mig ultimata spelare. Den uppfyller alla mina krav och är dessutom snygg och billig! Beställde direkt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0