Kalas fredag

Igår firades en av sonens "kompisar". Har man förresten kompisar i ordets rätta bemärkelse när man är 3? Hursomhelst var vi bjudna på kalas i deras farmhouse med underbar terass på baksidan. Sonen ville inte åka dit när jag pratade om det, han hade somnat i bilen och vaknade precis när vi kom dit så han var blyg och lite feg, ville inte komma ur bilen. Födelsedagsbarnet var med oss och sa åt honom att komma, hon var på kanon humör! Till slut lyckades jag lura ut honom ur bilen med löfte om att det fanns katter i huset :) Sen kom han igång kan jag lova, och när det började närma sig dax att åka hem och jag sa, ska vi åka hem snart då? sa han "nej mamma, play a little bit more". Efter vad som såg ut som en kalasgod tårta (vart köpte du den förresten?) åkte vi så hemåt där farmor och farfar väntade.



Dottern fick en brödbit, klart man ska sitta vid bordet då :)



Utsikten från terassen


















Tåg, "perfect" sa sonen



Vad är ett kalas utan partyhatt?



Generat födelsedagsbarn







Hela gänget



Kommentarer
Anne

Vilka fina bilder! De e de ja sager: dax att skaffa kompakt kamera! Kakan gjorde jag ju sjalv kl 4 p morgonen! Breadmill i st paul's bay har en som ar ratt sa likadan, om du inte ar huslig som jag (not!!)!

2009-09-13 @ 00:29:52
URL: http://happysnappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0