Catania here I come!

I helgen ska maken till Catania i 3 dagar, jobbar lördag och måndag men ledig söndag. Vi hade tittat lite på det där tidigare ju men bestämt mig att jag inte skulle åka (pga av många orsaker, den främsta att vi behövde barnvakt i 2 nätter, 1 tyckte jag vore ok men inte 2) men igår hittade vi en lösning så nu kommer jag iväg!!! Farmor och farfar ska vara barnvakt lördag och söndag, själv kommer jag tillbaka söndag natt så visserligen blir barnen nattade 2 nätter av någon "annan", men jag kommer ju finnas där om de vaknar under natten, och på morgonen. Det ska bli kanonskönt att komma iväg, det här behöver vi, jag och maken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0