Små stressig förmiddag

Imorse tog maken med sig barnen ut så jag skulle kunna baka texmex pajerna till festen. Började redan klockan 8 men det blev stressig ändå...Förutom pajerna skulle jag ju fixa lunch och hinna ta mig ett pass på crosstrainern och helst även förbereda salladen till kvällsmat eftersom maken skulle jobba. Med lite trixande fixade jag alltihopa men pajerna blev inte bra, de såg ut som de var färdig gräddade men de var jätte degiga (jag var ju tvungen att smaka så klart!) Men de ska ju värmas i ugnen innan de serveras och om inte det hjälper så får vi väl äta med en liten sked ur formen. Eftermiddagen blev sedan lugnare som tur var. Imorgon blir det inskolning med sonen! Spännande.



Paj skalen



Fyllningen



Pajerna innan gräddningen, efter glöme jag ta kort :)

Blev du sugen? Receptet kan du hitta här





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0