Klump i magen

Jag vet inte om jag nämnt att svägerskan äntligen blivit gravid igen efter att hon genomgick en massa prover och hela faderullan för att se om något var "fel". Hon får ta spruta varje dag och allt verkade gå bra men jag pratade aldeles nyss med maken som ringt henne och idag hade hon ett UL och de hittade inget hjärtljud :O Inget är väl klart än, de ska vänta en vecka och prova igen men det lutar väl mot ännu ett missfall. De blev ju rätt dåligt (i mina ögon) omhändertagna vid senaste missfallet och nu förstår jag inte varför de ska vänta en hel vecka. För ung 3 veckor sedan hade hon ett annat ul och då hade de hört hjärtljud så jag förstår inte varför de ska hållas på sträckbänken i en hel vecka till, det är ju inte så att det är så tidigt i gravidteten att hon måste vänta för att fostret kanske är för litet, de borde ju kunna kolla igen imorgon så de kan få besked. Tänk att gå i en hel vecka och inte veta om fostret lever eller inte....


Kommentarer
Tina

HUa,.. hoppas allt är bra.. men hu, vad hemskt. Måste verkligen gå med på att vänta en vecka?

2009-11-03 @ 10:07:39
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye
Tina

HUa,.. hoppas allt är bra.. men hu, vad hemskt. Måste verkligen gå med på att vänta en vecka?

2009-11-03 @ 10:07:57
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0