Gnällspik

Känner mig som en gnällspik, men hur viktig kan en fotbollsmatch vara? Svärfar och hans systers man (från kanada) ringde och ville komma hit och se andra halvlek av en fotbollsmatch! Allvarligt talat? Komma hit efter 21.30 på kvällen? Maken och jag satt i soffan och hade det mysigt i avslappnad klädsel (endast pyjamas skjorta för min del) och jag skulle precis lägga mig till rätta i makens knä och tillåta mig att somna som jag ofta gjorde när det var fotboll innan vi fick barn. Orkade inte klä på mig igen så jag ligger nu i sängen och känner mig grinig. Sedan mamma kom har vi inte haft chansen till en mysig soffkväll bara jag och maken och jag hade sett fram emot det (mamma som var vaken kl 5.15 hade lagt sig jätte tidigt med en bok).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0