Facebook

Idag har jag haft en sån där dag där jag bara längtar till Sverige. Jag vill hem och bli ompysslad av mamma, träffa mina (enda) rikigta vänner och uppleva höst! Här är det fortfarande linne och kjol som gäller i klädesväg...Tänker på en av mina allra bästa vänner vars son nyss fyllt 1, tänker på hur mycket vi hade kunnat träffas om umgås om jag hade funnits närmare. Mitt i all denna "sverige hysterin" kom jag att tänka på människor jag träffade när jag var hos mormor och morfar på somrarna. Säga vad man vill om facebook men där kan man då hitta många människor som sedan länge försvunnit ur ens liv. Kanon trevligt med en lite uppdatering och få veta vad de gjort med sina liv.


Kommentarer
maria

jag brukar oxå tänka på hur mycket vi skulle kunna umgås om ni bodde hääääär. det skulle va mycket roligare.hoppas ni kommer till jul iaf

2009-10-04 @ 14:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0