Orkeslös och nere

På senaste tiden har jag kännt mig så himla orkeslös. Jag bara kan inte komma mig för någonting och jag det bär emot att göra något alls :( Jag vet inte om det kan ha med sjukdomen, eller medicinerna, att göra eller om det bara allmänt är så ibland. Även om jag kan känna att jag alltid haft det så här så kan jag ju minnas att jag utan problem brukade ta med barnen ut och leka eller promenad för inte så länge sedan medans jag, som idag när maken jobbar sitter här kl 8.15, har varit vaken i mer än 2 timmar redan men endast fixat frukost. Sitter och har värsta ångesten för att jag borde ta med mig barnen ut på något men jag bara orkar inte. Jag får väl försöka organisera någon form av lek här hemma och sedan ta oss ut när maken kommit hem i eftermiddag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0