London resan

Vilka härliga dagar jag har haft i London! Fötterna har gjort konstant ont, nästa gång ska jag ha med mig två par skor så jag kan byta av lite. Mamma hade stegräknare med sig (de har en tävling på jobbet) och hon fick informationen att 7000 steg om dagen är ganska bra så mamma brukar satsa på 10 000 steg men vi gjorde nästan 25 000 steg första dagen! Trots att vi inte skulle shoppa har vi nog mest gått i affärer ändå. Oxford Street, Regents Street och Carnaby Street ett par vändor och Westfield mall med en kompis och hennes lilla son. Jag hittade nog allt jag ville, julklappar till barnen, jeans till mig själv och annat smått och gott. Vi har sett Buckingham Palace, Tower Bridge, Tower of London, Mamma Mia, Marble Arch och Picadilly Circus (som förövrig Pernilla Wahlgren har helt förstört, varje gång jag är där, eller det räcker med att prata om det så börjar jag sjunga inom mig "picadilly circus...där mötte jag dig....) Jag hade knappt ens tid att sakna barnen, men jag pratade med dem på telefon och sista morgonen när jag låg i sängen och drog mig saknade jag familjen så det gjorde ont i kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0