"Äntligen" måndag

Idag är det  "äntligen" måndag. Ikväll kommer maken hem. Barnen (och jag) har saknat honom, dottern fick höra hans röst på telefonen igår och hela ansiktet lyste upp. Sen tittade hon förvirrat på telefonen och undrade var pappa var.

Natten till igår var hemsk, ingen av barnen sov bra, var 10e minut var någon vaken. Helt utmattad tog jag det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ut och köpte födelsedagskort (halva släkten fyller ju i maj!) och sen åkte vi till Gharghur och vattnade blommorna. Kvällsmat och sedan blev det nattning i soffan då dottern inte ville/kunde somna liggandes. I natt har vi iaf sovit bättre allihopa även om det inte varit som en vanlig "frisk" natt. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, antingen åka och handla, försöka träffa någon för fika eller åka till Gharghur och se om jag kan montera ihop några möbler...


Kommentarer
Ina

Inne och kikar lite. Hoppas allt e bra med dig. Här blir man gräsänkling i två månader. Maken drar iväg till africa i två månadet, inte speciellt skoj men det måste gå.

Ha det fint.

Kram Ina

2009-05-05 @ 08:58:49
URL: http://mumfor2.eu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0