Sverige besök

Min morfar har ju fått cancer besked och jag har kännt att jag ville åka och hälsa på honom. Även om inte läkarna sagt att han bara har en viss tid kvar att leva vill jag inte vänta tills i juli och hoppas på det bästa. En av mina bästa vänner fick en dotter häromveckan oxå och det lockar ju så klart att få träffa den nya familjemedlemen. Och så alla andra vänner som ska ha eller nyligen fått barn. Jag saknar ju allihopa och barn växer ju så himla fort! Det har varit jätte mkt strul fram o tillbaka för att hitta datum som passade, de jag tittade ut först verkade sammanfalla med morfars cellgifts behandling och eftersom man tydligen är extra infektionskänslig precis efteråt skulle han helst inte ta emot besök upp till 10 dagar efteråt men tillslut löste sig det hela och i torsdags var vi så och köpte biljetter så på torsdag, den 2/4e åker vi till sverige. Kanon kul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0