Sverige resan

På torsdag bär det av til Sverige och jag längtar verkligen. Naturligtvis kommer vi sakna maken men det ska bli så skönt att komma iväg. På torsdagen ska vi ta oss till centrala Stockholm och hälsa på en kompis och hennes två barn som bodde här på Malta en kort period. På fredagen ska vi sedan hitta på något kul i Stockholm, om vädret tillåter blir det nog Skansen och/eller Junibacken. På kvällen tar vi tåget upp till Dalarna, stannar hos pappa den natten och spenderar lördagen med honom och söndagen hoppas jag att vi kan träffa några kompisar (Mamma jobbar i helgen). Måndagen blir det nog shopping, jag vill ut och kolla i lite svenska affärer och dottern behöver ett par skor så hon kan börja gå snart :) Tisdag eller onsdag hoppas jag kunna åka ut till en barndomskompis familjs sommarstuga och hälsa på kompisen och hennes lilla M. Torsdag åker vi till västkusten och mormor och fredag urn nersättning. Skönt att jag får vara med på den när jag missade begravningen. Söndagen ska mamma åka på familje semestern och jag ska träffa en internet kompis, en annan november mamma och på måndagen kommer maken! Han stannar en vecka och vi ska hinna med Borås Djurpark, Liseberg och kanske Marstrand oxå. Efter det ska jag minsann försöka hinna ta det lite lugnt oxå! Vi får se hur det blir med bloggande när jag är ensam med barnen så länge men jag ska göra så gott jag kan.


Kommentarer
Tina

Välkomna välkomna! Ska bli så kul! :)

2009-07-08 @ 18:53:04
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye
Tina

Välkomna, Välkomna!

2009-07-08 @ 18:55:18
URL: http://www.metrobloggen.se/tinaye


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0