9e Juli - resedagen

Resan gick rätt bra, sonen uppförde sig mycket bra medans dottern blev rätt uttråkad och var svår att roa. Väl framme på Arlanda tog vi Arlanda Express till t-centralen och sedan skulle vi vidare med tunnelbanan. Perrong arbete gjorde att tågen endast gick var 20e minut och medans vi väntade kastade jag i mig besökets första hamburgare och sonen några strips. Min vän mötte upp mig vid t-banan och vi promenerade den lilla biten hem till dem. Sonen var imponerad värre av deras franska balkong som vätte mot lekparken, där han kunde se och höra regnet som börjat dugga ner. Barnen lekte lite ihop och vi åt god middag. Jätte trötta som vi var gick vi sedan ner till övernattningslägenheten där vi skulle sova och bäddade upp. Strax efter nio sov barnen och jag inte långt efter det!


Kommentarer
Anne

Hej! Vad skont att resan gick bra! Ni verkar ha fullt upp med alla besok! Har ar det valdigt blasigt, jatteskont for da ar det inte sa varmt. Idag ska vi hem till Kynans syster och bada. Ha de bra! Anne

2009-07-19 @ 13:20:11
URL: http://happysnappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0